Tillbaka igen

Mitt förra inlägg blev en aningens mörkt och hopplöst. Ber om ursäkt för alla som oroat sig för mig. Funderade på att ta bort det inlägget dagen efter, men det var ändå så jag kände just då så jag lät det vara kvar. Men sen åkte jag upp till sthlm och träffade familj och vänner och drog jag vidare till Uppsala för lite äventyr med David. Det var precis vad jag behövde. En liten paus för att ladda batterierna. Nu är jag på G igen och sugen på att ta tag i livet. Efter att ha besökt Uppsala så kom jag fram till att det inte skulle vara så pjåkigt att lämna Växjö och flytta lite närmare sthlm. Måste ju inte bo mitt i smeten, men det skulle vara trevligt om det bara var en timme restid för att åka och hälsa på mina nära och kära. Fast först ska man ha jobb så jag ska börja söka mer på andra orter nu.

Samtidigt så har jag fått lite bekräftelse på att jag gjorde rätt när jag inte flyttade upp till Östersund med Aditro. Enligt smålandsposten så har nu det uppdraget som jag jobbade på sagts upp och de som flyttade upp har blivit varslade. Trist för de som flyttade upp, men för mig känns det så skönt. Jag har gått och tvivlat på om det var rätt beslut att inte flytta med. Nu är man äntligen säker på att man gjorde rätt.

Kommentarer
Postat av: Miruna

det e klart man undrar om man gör rätt..tur att man får göra om ibland om det behövs...:P:P

tycker att det låter som en rätt så bra inställning den du har nu! och förberedd dig ordentligt nu..bara en månad kvar :D:D:D:D

2009-05-08 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0