Bimbowatcher!!!

Jag älskar verkligen oväntade partykvällar!!! Ikväll var det en sån. Jag var lite småpartysugen, men orkade inte riktigt ta tag i det. Vid fem i elva så hörde David av sig och sa att det var synd att han inte vetat det tidigare att jag var partysugen. Kalmariten Samuel var på besök och skulle bjuda på grogg om jag kom över. Jag hoppade snabbt upp på cykeln och trampade mig dit i kylan. Jag funderade på att kolla med Amanda om hon var i stan och vart hon skulle ut isf, men jag gissade på att hon ändå var i Kristianstad (hon pluggar där).

Väll hos David så bjöds det på grogg...efter grogg...efter grogg. Samtidigt så uppdaterade han mig om vad som hänt sen sist. Alltid kul att få reda på. Vi hade ganska bråttom ut eftersom klockan började närma sig tolv. Så vi traskade iväg mot stan. På vägen dit gick vi förbi två blondiner som pratade om "hur hon verkligen inte var intresserad av honom". Jag sa någon kommentar om det till David och Kalmariten och gick förbi dem.

Plötsigt sa en av blondinerna "Rikard?". Jag vände mig givetvis om och såg att en av blondinerna var Nathalie. En kompis från mitt gamla jobb (som nu mera bor i Malmö) och brevid henne gick Amanda. Vilket otroligt sammanträffande!! Två kompisar som inte bor i Växjö längre som båda var på ett ställe som jag inte brukar vara på. Ändå träffades vi.

Vi slog våra kloka påsar ihop och gick iväg för att hitta ett bra dansställe. Vi kollade Grace först, men det var rätt lång kö där. Nathalie ville fortfarande in, men vi andra drog vidare till stället som aldrig har kö - DeLuxe!!

Det var grymt länge sen jag dansade med Amanda och hon är en sånn härlig person som bara har kul på dansgolvet och skiter i vad folk tycker om det. Precis som jag. Så vi hade grymt skoj!! Men sen märkte jag en grej som var rätt lustig. Hennes inverkan på resten av dansgolvet. Amanda är en snygg blondin och dansgolvet bestod den här kvällen av ca 70% killar. Det märktes verkligen.

Sättet hon tog hand om killarna som raggade på henne fick verkligen min beundran. Hon nobbade inte direkt. Dansade lite med dem och sen vände hon sig mot mig istället. Väldigt smidigt. En gång så kände jag att naturen kallade och sa till henne att jag nog måste avvika ett tag för att uträtta vissa behov. Då sa hon "lämna mig inte nu" (hon hade två andra killar som var väldigt på). Det var då jag insåg att jag var hennes Bimbowatcher. Jag menar inget ont mot henne med det, men det är något med en blond snygg tjej som får alla fulla killar att tänka "Bimbo!! Henne måste jag ha!!!". Min närvaro gjorde det bra mycket enklare för henne att bryta med dem och bara ha skoj istället.

För min del så tyckte jag det bara var så grymt skoj att få komma ut och dansa lite. Bara ha skoj på dansgolvet och känna musiken i kroppen. Hoppas det blir en till sån kväll snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0