Sömn

Jag är väldigt trött just nu. För lite tid för att hinna med det man ska och samtidigt få lite tid för sig själv. Det går ut över sömnen. Jag saknar en härligt lång sovmorgon utan att behöva beskymra sig om något. Bara ligga kvar i sängen tills man är utvilad och redo att gå upp.

Det är jobbigt att aldrig vara riktigt pigg. Att börja morgonen med att ha ont i huvudet är ingen lysande start på dagen. Vara långsam och tankspridd så fort man slappnar av. Visst skulle man kunna ta koffinpiller eller nått sånt (och ja jag dricker rätt mycket kaffe), men det tvivlar jag på att det är särskilt bra i längden.

Äsch nu glömmer vi det och blickar frammåt mot kvällens nöjen. Ikväll ska Isterbandet och Brygghuskören festa i Bunkern. Är nästan lite nervös över att träffa IB med tanke på att jag inte har varit där på länge. Nu har jag ju innebandy på onsdagar och trivs rätt bra med det. Hur som helst så ska fredagskvällen bli helt underbar. Det har jag bestämt mig för. Tänkte eventuellt försöka smita in på slottsstallarna om folk vill hänga på. Länge sen man var på studentpub nu och det är alltid kul att kolla in den nya kullen med nollor på Linneuniversitetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0